Müügitingimused

1. ÜLDINE
1.1. Tingimused kehtivad www.lilled.ee (E-pood) omaniku Floreana OÜ(Kaupmees), Tervise 5A, Tallinn, Eesti, registrikood 11884597 , helde@vanhelde.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. HIND
2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.2.1. Kohaletoimetamine Tallinna piires maksab 6€, Tallinna lähiümbruses( Haabneeme, Harku, Harkujärve, Hüüru, Järveküla, Jüri, Kakumäe, Kiili, Laagri, Lagedi, Loo, Luige, Maardu, Peetriküla, Rae, Saku, Saue, Tabasalu, Tiskre, Viimsi) 12€.

2.2.2 Tootele ise järgi tulles ei lisandu transpordi tasu.

2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis. Sooduskood ei kehti transpordi tasule ega lisateenustele.

3. TELLIMUSE KOOSTAMINE
3.1.Tellimust saab alustada toote valimisega. Valitud toote saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Lisa korvi”.
3.2. Toodetele on võimalik valida lisateenuseid, märkides linnukese soovitud teenuse kasti. Võimalik on valida mitu lisateenust korraga.
3.3. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Ostukorv“.
3.4. Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat.Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris.
3.5. Tellimuse maksmise lehel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarne- ning makseviis.
3.6. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.
4. TARNEVIISID JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
4.1. Kliendil on tellimust tehes võimalik valida, kas Saaja tuleb tootele ise järgi(Tervise 5A; Tallinn) või viiakse toode Saajale kullerteenusega. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.2. Kaup toimetatakse kohale tellimuses sisestatud tarneaadressile, Saajaga kokkulepitud ajal.
4.3. Kohale toomist pakume Tallinna linna ja lähiümbruse piires.
4.4. Kui Klient soovib tellimust kohale toimetada ja/või järgi tulla samal päeval, tuleb tellimus vormistada enne kella 15:00. Pärast kella 15:00 esitatud tellimused toimetatakse kohale ja/või väljastatakse kõige varem järgmisel tööpäeva hommikul.
4.5. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Hiljemalt 2 ööpäeva jooksul.
4.6. Klient saab tootele ise järgi tulla E-R kella 8.00–16.00ni. Nädalavahetusel ja muudel aegadel toimub kauba üle andmine omavahelisel kokkuleppel.
4.7. Kaupmees toimetab tooted kohale Floreana OÜ kulleriga, E-R kell 08.00-18.00. Muudel aegadel toimub kohaletoimetamine omavahelisel kokkuleppel.
4.8. Kui saaja ei ole kohal, siis võib Kuller jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, töökaaslane vms).
4.9. Suure töökoormuse tõttu kehtivad tähtpäevadel nagu sõbrapäev, naistepäev, emadepäev, 1.september, isadepäev, jõulud tellimuse kohale toimetamise osas eritingimused. Neil tähtpäevadel tagame saadetise kohale toimetamise kalendripäeva jooksul või Kaupmees informeerib tellimuse täitmise erisusest oma epoes.
5. TASUMINE
5.1. Tellimuse eest saate tasuda läbi maksekeskuse lingi. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Kui peale nupu vajutust jõuate tagasi www.lilled.ee lehele, on tellimuse edastamine õnnestunud.

5.2. Makseviiside loetelu:
Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

5.3. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

5.4.Floreana OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

5.5. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 5322 5300 .

5.6. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume ühendust võtta 5322 5300 või helde@vanhelde.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud. Peale makse kinnitamist jõuab internetipoe administraatorini vastav info ning Teie tellimusega hakatakse tegelema.

6. TELLIMUSE TÄITMINE
6.1. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Kaupmehe arvelduskontole.
6.2. Meenutame, et suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul.
6.3. Tellimusi ei täideta riiklikel pühadel!
6.4. Lilled on hooajaline ja kiiresti riknev toode, seega jätab Kaupmees endale õiguse vajadusel ja summa piires tooteid asendada. Asenduste korral võtame kliendiga telefoni või e-maili teel ühendust, et asendus kokku leppida.
6.5. Kui meil ei õnnestu Saajaga ühendust võtta, võtame Saatjaga e-maili või telefoni teel ühendust.
6.6. Saadetise annab üle kullerteenuse pakkuja, mitte Kaupmees.
7. TELLIMUSE TÜHISTAMINE
7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.
7.3. Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda tagastades ostjale kogu tasutud summa.
8. TOODETE TAGASTAMINE
8.1. Vastavalt eesti vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii-ja tagastamisõigus kiirestiriknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka lilled.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kauba puhul (võs § 53 lg 4):
mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt tarbija mõõtude järgi);
mis on kiiresti riknev

9. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
9.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
9.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 12h jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile helde@vanhelde.ee või helistada telefonil +372 5322 5300
9.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
9.4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 päeva jooksul.
10. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
10.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
10.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
10.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
11. MUUD TINGIMUSED
11.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
11.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
11.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui Klient ja Kaupmees ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
11.4. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.